Archiwum
menu      tapety na pulpit
menu      pralki whirlpool awarię elektroda
menu      Program nauczania dla zawodu elektryk
menu      ranking najlepsze piecyk elektryczny
menu      przekaz elektroniczny do ZUS
menu      pralki Elektrolux instrukcja
menu      proste wędzarnie elektryczne
menu      Raport Elektrownia wiatrowa
  • soundblaster audigy
  • biala bluzka do pracy ale modnie
  • koscioly nz retkini
  • wieza;hassana
  • 1;dywizja;lekka
  • tapety na pulpit

    Temat: pomocy w odczytaniu logów
    Witam.
    Mam problem z odpalanien passata 1.9 TDI z 2000 r. silnik ATJ 115 konny na pompo wtryskach.
    Muszę kręcić ( 5 -8 razy) aby po pewnym czasie samochodzik jakby się” budził” i zaczął pomału załapywać.
    Jak już zapali silnik chodzi równiutko ale gdy postoi około 8 godzin zapalanie wygląda tak samo.
    Muszę jednak nadmienić, że 3 czy 4 razy w czasie około 2 miesięcy (kiedy zaczął mi źle odpalać ) zdarzyło się że odpalił dobrze.
    Jedyny błąd który wyskakuje mi na Vagu to 19561 ( P3105-35-10) ale elektrozawór( N239) jest sprawny ( 35Ω).
    Na jednym z forum doradzono mi aby zrobić takie logi statyczne na ciepłym silniku które umieściłem w zakładkach - niestety „ byłoby prościej gdybym umiał je odczytać”.
    Dlatego moja prośba , jeżeli ktoś potrafi zorientować się po tych logach co jest przyczyną takiego odpalania to proszę pomóżcie bo „ jestem na dobrej drodze aby dostać PASSATOWSTRZĄSU……..

    Zrobiłem jeszcze logi gr. 007 także na ciepłym silniku ale chyba tu jest wszystko o.k – prawda ?:
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1469174.html



    Temat: audi a3 19 tdi 91kM wyciek oleju

    olej zaczol wyciekac z tego samego miejsca i obawiam sie ze jeśli znienie przewod na nowy lub uszczelnie wyciek znowu zdazy sie to samo a zdaje sobie sprawe ze przez cos takiego mozna zarżnać silnik!!turbina jeszcze jest na gwaranci do lipca!prosze o pomoc bo oleju musze dolewac co najmniej litr na jakies trzysta km. ...pytanie brzmi czy próbować uszczelnic czy turbine oddac na jeszcze istniejaca gwarancje!!z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam kara

    wyciek oleju musisz zlikwidować czyli albo wymienić wąż powietrza doładowanego albo uszczelnić - jeśli się da ale najważniejsza sprawa to turbosprężarka bo jak widać po zużyciu oleju znowu zaczyna walić z uszczelnień jej wałka i znowu puści olej do dolotu i silnik wkręci się na max obroty co często powoduje uszkodzenie silnika :
    http://blogsilnika.blogspot.com/2008/12/choroba-szalonych-diesli.html

    faktem jest, że Twój silnik (AGR lub ALH) posiada przepustnicę powietrza doładowanego ale jeśli silnik pomimo przekręcenia kluczyka w stacyjce w pozycję OFF nadal się rozkręcał to albo nie masz sprawnego elektrycznie elektrozaworu N239 albo uszkodzony jest wężyk pomiędzy nim a klapą gaszącą lub te 3 sekundy przymknięcia klapy gaszącej nie były wystarczające do zdławienia silnika.

    jednym słowem jej regeneracja albo nie została wykonana należycie, albo zastosowano chińskie części zamienne albo nie stosujesz się do tzw. 10 przykazań jazdy TDI i nie dbasz o turbo - raczej obstawiam te dwie pierwsze opcje, tym bardziej że regenerowane turbosprężarki pozostawiają wiele do życzenia, osobiście wolałbym poszukać używki w dobrym stanie niż oddać do regeneracji.
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1683658.html


    Design by flankerds.com